Aalsmeer, The Netherlands
+31 6 19503182
Redactie@laurensniezen.nl

Gewonde bij brand in vaatwasser

UITHOORN – In Uithoorn is gisteravond brand geweest in een vaatwasser in een woning. Een gewonde moest door ambulancepersoneel worden nagekeken. Diegene had rook ingeademd, meldt de brandweer.

De brand brak rond 23.00 uur uit aan de Brunel. De keuken raakte door de brand beschadigd.

Foto: VTF / Laurens Niezen

Geef een reactie

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

error: WAARSCHUWING: ONGEAUTORISEERD GEBRUIK EN / OF DUPLICATIE VAN DIT MATERIAAL ZONDER UITDRUKKELIJKE EN SCHRIFTELIJKE TOESTEMMING VAN DE AUTEUR EN / OF EIGENAAR VAN DEZE SITE IS STRIKT VERBODEN! CONTACTEER ONS VOOR VERDERE VERKLARING. !!